Nastaveni sbihavosti a odklonu zadni napravy

Uživatelský avatar
Balki
Návštěvník fóra
Příspěvky: 171
Registrován: 04 led 2014, 19:35
Bydliště: Praha

Nastaveni sbihavosti a odklonu zadni napravy

Příspěvekod Balki » 17 bře 2015, 15:48

Takova perlicka, mnozi asi vi ze na predni naprave jde nastavit minimalne sbihavost a pak otreba odklon pomoci excentrickych sroubu nebo horniho ulozeni a pak jeste zaklon pres stavitelna ramena.
Jak na to ale se zadni napravou kdyz je potreba?
U pevne zadni napravy jakou pouzivaji Mustangy asi jedina moznost takhle: ;-)

http://books.google.cz/books?id=rY2ujnN ... &q&f=false
Mustang 05 V6
Suspension: Koni FSD shocks, H&R OE Sport springs, FRPP Front LCA, Eibach rear LCA, strut mounts, Steeda strut brace, radiator support
Whiteline watts link, Cortex torque arm
Drivetrain: FRPP CAI, JBA ceramic headers, Alu driveshaft, Torsen diff, 3,45:1 Gears, ME tune, FRPP Bullitt exhaust
Body: 3D Carbon bodyKit, MMD hood vents, quarter window louvers, black alu grille, mirror covers...
Interior: GT 500 steering wheel, TMI R500 seats, Kicker + Pioneer audio, chromové doplňky...

Daveid
Návštěvník fóra
Příspěvky: 5
Registrován: 09 pro 2014, 21:58

Re: Nastaveni sbihavosti a odklonu zadni napravy

Příspěvekod Daveid » 25 bře 2015, 10:11

Mel bych dotaz na ten odklon. Byl jsem na geometrii a rekli mi, ze mam prave spatny odklon, ale nevidi tam excentricke srouby, ktere tam vsak pujdou dat. Jde o GT 05. Je to tedy mozne, ze standartne na voze tyto srouby nejsou?

Uživatelský avatar
Balki
Návštěvník fóra
Příspěvky: 171
Registrován: 04 led 2014, 19:35
Bydliště: Praha

Re: Nastaveni sbihavosti a odklonu zadni napravy

Příspěvekod Balki » 25 bře 2015, 10:27

Přesně tak, standardně tam nejsou. Musíš si je objednat a stojí kolem 30$. Nebo můžeš vyměnit horní uloženi a pak budes moct nastavit i zákon. To uz vyjde ale někde kolem 300$. A plus poštovné a daň a clo.
Mustang 05 V6
Suspension: Koni FSD shocks, H&R OE Sport springs, FRPP Front LCA, Eibach rear LCA, strut mounts, Steeda strut brace, radiator support
Whiteline watts link, Cortex torque arm
Drivetrain: FRPP CAI, JBA ceramic headers, Alu driveshaft, Torsen diff, 3,45:1 Gears, ME tune, FRPP Bullitt exhaust
Body: 3D Carbon bodyKit, MMD hood vents, quarter window louvers, black alu grille, mirror covers...
Interior: GT 500 steering wheel, TMI R500 seats, Kicker + Pioneer audio, chromové doplňky...

Daveid
Návštěvník fóra
Příspěvky: 5
Registrován: 09 pro 2014, 21:58

Re: Nastaveni sbihavosti a odklonu zadni napravy

Příspěvekod Daveid » 25 bře 2015, 11:00

Ok. Dik za odpoved. Trochu jsem to cekal. Podezrivam, ze na tom maji podil sirsi disky s jinym et. Nicmene vyresit to pude.

filomenas
Návštěvník fóra
Příspěvky: 2
Registrován: 29 led 2017, 21:26

Re: Nastaveni sbihavosti a odklonu zadni napravy

Příspěvekod filomenas » 30 dub 2017, 23:52

Řeším momentálně taky geometrii, sehnal jsem borce který je podvozcích dost dobrý. Ameriky bohužel tak často nedělá, proto nyní sháním data podle kterých se dá kompletní geo udělat. Máte někdo s tímto zkušenost? Jedná se o 4L / 2006. Díky za odpověď.

Uživatelský avatar
Balki
Návštěvník fóra
Příspěvky: 171
Registrován: 04 led 2014, 19:35
Bydliště: Praha

Re: Nastaveni sbihavosti a odklonu zadni napravy

Příspěvekod Balki » 01 kvě 2017, 16:48

Všechny parametry jsou v manuálu a každý dobrý mechanik ví v jakem rozpětí se má pohybovat.
Závisí také jaké vlastnosti od auta ocekaváš, jestli radši vědší agilitu, nebo stabilitu.
Já mám nastaveno takhle:
toe in / sbíhavost = 0.03 (0.02 to .0.07)
camber / odklon = -0.3 (-0.15 to -0.9)
caster / zavlek = 0.5 (0.4 to 0.7)

Sbíhavost stačí k dolní hranici aby se pneu moc neničili.
Odklon určuje agilitu/stabilitu. Nižší znamená stabilnější a není tak citelný bump-steer, vedsi je pro lepší agilitu, kde auto jede víc zlehka do zatáčky.
Závlek taky pomáhá srovnat auto v rovném směru když pustíte volant, jako kolečka nákupního vozíku ;)
Mustang 05 V6
Suspension: Koni FSD shocks, H&R OE Sport springs, FRPP Front LCA, Eibach rear LCA, strut mounts, Steeda strut brace, radiator support
Whiteline watts link, Cortex torque arm
Drivetrain: FRPP CAI, JBA ceramic headers, Alu driveshaft, Torsen diff, 3,45:1 Gears, ME tune, FRPP Bullitt exhaust
Body: 3D Carbon bodyKit, MMD hood vents, quarter window louvers, black alu grille, mirror covers...
Interior: GT 500 steering wheel, TMI R500 seats, Kicker + Pioneer audio, chromové doplňky...

filomenas
Návštěvník fóra
Příspěvky: 2
Registrován: 29 led 2017, 21:26

Re: Nastaveni sbihavosti a odklonu zadni napravy

Příspěvekod filomenas » 03 kvě 2017, 06:52

ok, nějak to dáme do kupy. Díky za info a ať nám to jezdí...:-)


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host